آموزش انگلیسی, نحوه آموزش زبان انگلیسی

بازدید :316
سه شنبه 5 اسفند 1393زمان :18:41
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هم نیست چقدر دیر فعالیت می کنید یا این‌که مسئولیت‌های دیگرتان چه می تواند باشد، باید برای مطالعه زمان بگذارید. این تنها راهی است که در به یاد سپاری آموخته هایتان کمکتان می کند. به هر حال، بیش از هر چیز شاید بخواهید همزمان با آموزش زبان انگلیسی، این کار تا جای ممکن برایتان سرگرم کننده نیز باشد. بدین منظور بازی‌های آموزشی انگلیسی را انجام دهید حتی اگر بچه گانه به نظر برسند. همانطور که رو به جلو حرکت می کنید، از اینکه این بازی‌ها چقدر می توانند به شما کمک کنند شگفت زده خواهید شد. فقط به خاطر داشته باشید که تمام کارهای سختی که اکنون متحمل می شوید در سال‌های پیش رو کمک بسیاری به شما خواهند کرد.در ابتدا، باید بدانید که آموزش این زبان به این معنا نیست که به دانش آموزان‌تان نشان دهید چگونه بعضی کلمات و عبارات رایج زبان انگلیسی را حفظ نمایند و به آنها بخش محدودی از گرامر را بیاموزید. برخی از عناصر اصلی آموزش زبان، مهارت شنیدن و تلفظ می باشند. برای دستیابی دانش آموزان‌تان به بعضی از مهارت‌های شنیداری در زبان انگلیسی می توانید از آنها بخواهید تا به زبان انگلیسی صحبت کنند و سپس صحبت‌هایشان را ضبط کنید. از فراگیران زبان انگلیسی بخوا هید ترين قسمتهاي آموزش زبان انگليسي محسوب مي‌شوند. توصيه‌اي که در اينجا به زبان‌آموزان مي‌شود اين است که اگر مي‌خواهيد م هارتهاي خروجي (=نوشتن و مکالمه) خود را افزايش دهيد، بايد به خودتان ياد بدهيد که به کلمات گرامري توجه کنيد. در اينجا چند نکته‌ي جالب و مهم براي مطالعه‌ ي متن‌هاي انگليسي به زبان‌آموزان توصيه مي‌شود:1- هنگام برخورد با يک چيز جالب توجه (و نه واضح) توقف کنيد: مثلاً يک کلمه‌ي جديد، نحوه‌ي کاربرد يک کلمه، يک ساختار گرامري، يک حرف اضافه، يک حرف تعريف، ترتيب لغات و .... کمي وقت بگذاريد و فکر کنيد که چرا مثلاً در يک جمله‌ي خاص از حرف اضافه‌ي at به جاي on ا ستفاده شده است و يا چرا از زمان حال کامل استفاده شده است در حاليکه شما انتظار گذشته‌ي ساده را داشتيد.2- اگر در جمله‌اي عبارت مفيدي وجود دارد، از خودتا ن بپرسيد: آيا خودم مي‌توانم يک عبارت مشابه بسازم؟ آيا مي‌توانيد مثلاً حروف اضافه، حروف تعريف و زمانهاي صحيح را بکار ببريد؟ اگر مطمئن نيستيد، سعي کنيد يک عبارت مشابه را با صداي بلند و يا در ذهنتان بگوييد. هدف اين است که آن عبارت را در ذهنتان نگه داريد.3- هر جا لازم است (و يا اگر صرفاً دوست داريد)، از ديکشنري استفاده کنيدسبک‌های آموزشی و ر وش های تدریس شان هستند.اين امتحان شامل سه قسمت خواندن و نوشتن، شنيداری و گفتاری است، كه قسمت خواندن و نوشتن 50% كل نمره را تشكيل می دهد. در حالي كه بخ ش های شنيداری و گفتاری هر كدام 25% نمره كل را شامل مي شوند.آزمون اول: شامل Reading & Writing (مدت زمان 1 ساعت 10 دقيقه)متون Reading شامل متن های كوتاه كه ممكن است درباره علائم اجتماعی عمومی (توالت عمومی، آب غيرقابل آشاميدن و زمين خيس است و ...) و مقالات غيرتخصصی عمومي باشد. آزمون دهندگان بايد توانای ي شان را در به كارگيری استراتژی هایی برای درک متون نشان دهند.براي قسمت Writing زبان آموزان بايد بتوانند كارهای متفاوتی مانند پر كردن جاهای خالی در متن ، پر كردن فرم و نوشتن يادداشت كوتاه را انجام دهند.آزمون دوم: امتحان Listening (مدت زمان 25 دقيقه)زبان آموزان بايد توانایی شان را در درک آنچه كه می شنو ند با جواب به سوالات نشان دهند.آزمون سوم: امتحان Speaking (مدت زمان 8 الي 10 دقيقه)زبان آموزان به صورت دو نفره تست Speaking را انجام مي دهند. در اين ق سمت از آزمون مهارت های زباني و توانایی تعامل آنها با استفاده از زبان انگليسي مورد ارزيابي قرار مي گيرد ، دانش آموزان بترين قسمتهاي آموزش زبان انگليسي محسوب مي‌شوند. توصيه‌اي که در اينجا به زبان‌آموزان مي‌شود اين است که اگر مي‌خواهيد م هارتهاي خروجي (=نوشتن و مکالمه) خود را افزايش دهيد، بايد به خودتان ياد بدهيد که به کلمات گرامري توجه کنيد. در اينجا چند نکته‌ي جالب و مهم براي مطالعه‌ ي متن‌هاي انگليسي به زبان‌آموزان توصيه مي‌شود:1- هنگام برخورد با يک چيز جالب توجه (و نه واضح) توقف کنيد: مثلاً يک کلمه‌ي جديد، نحوه‌ي کاربرد يک کلمه، يک ساختار گرامري، يک حرف اضافه، يک حرف تعريف، ترتيب لغات و .... کمي وقت بگذاريد و فکر کنيد که چرا مثلاً در يک جمله‌ي خاص از حرف اضافه‌ي at به جاي on ا ستفاده شده است و يا چرا از زمان حال کامل استفاده شده است در حاليکه شما انتظار گذشته‌ي ساده را داشتيد.2- اگر در جمله‌اي عبارت مفيدي وجود دارد، از خودتا ن بپرسيد: آيا خودم مي‌توانم يک عبارت مشابه بسازم؟ آيا مي‌توانيد مثلاً حروف اضافه، حروف تعريف و زمانهاي صحيح را بکار ببريد؟ اگر مطمئن نيستيد، سعي کنيد يک عبارت مشابه را با صداي بلند و يا در ذهنتان بگوييد. هدف اين است که آن عبارت را در ذهنتان نگه داريد.3- هر جا لازم است (و يا اگر صرفاً دوست داريد)، از ديکشنري استفاده کنيد آموزش انگلیسی, نحوه آموزش زبان انگلیسی

مشاهده پست مشابه : یک داستان انگلیسی خنده دار برای اموزش انگلیسی
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
آموزش انگلیسی, نحوه آموزش زبان انگلیسی آموزش انگلیسی, نحوه آموزش زبان انگلیسی کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 3
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 5693
  • بازدید کلی : 37152
کدهای اختصاصی