close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • آمار سايت
    آمار مطالب
    کل مطالب : 30
    کل نظرات : 0
    آمار کاربران
    افراد آنلاين : 1
    تعداد اعضا : 1

    کاربران آنلاين

    آمار بازديد
    بازديد امروز : 17
    بارديد ديروز : 30
    گوگل امروز : 0
    گوگل ديروز : 0
    بازديد هفته : 18
    بازديد ماه : 413
    بازديد سال : 2789
    بازديد کلي : 18688
    پربازديد ترين مطالب
    کدهاي اختصاصي
    چت باکس




    captcha


    جستجو
    موضوعات
    اطلاعات کاربري

    عضو شويد

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    فراموشي رمز عبور؟
    نويسندگان
    آخرين اعضا
    آرشيو ماهيانه
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپديت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه

    هم نیست چقدر دیر فعالیت می کنید یا این‌که مسئولیت‌های دیگرتان چه می تواند باشد، باید برای مطالعه زمان بگذارید. این تنها راهی است که در به یاد سپاری آموخته هایتان کمکتان می کند. به هر حال، بیش از هر چیز شاید بخواهید همزمان با آموزش زبان انگلیسی، این کار تا جای ممکن برایتان سرگرم کننده نیز باشد. بدین منظور بازی‌های آموزشی انگلیسی را انجام دهید حتی اگر بچه گانه به نظر برسند. همانطور که رو به جلو حرکت می کنید، از اینکه این بازی‌ها چقدر می توانند به شما کمک کنند شگفت زده خواهید شد. فقط به خاطر داشته باشید که تمام کارهای سختی که اکنون متحمل می شوید در سال‌های پیش رو کمک بسیاری به شما خواهند کرد.در ابتدا، باید بدانید که آموزش این زبان به این معنا نیست که به دانش آموزان‌تان نشان دهید چگونه بعضی کلمات و عبارات رایج زبان انگلیسی را حفظ نمایند و به آنها بخش محدودی از گرامر را بیاموزید. برخی از عناصر اصلی آموزش زبان، مهارت شنیدن و تلفظ می باشند. برای دستیابی دانش آموزان‌تان به بعضی از مهارت‌های شنیداری در زبان انگلیسی می توانید از آنها بخواهید تا به زبان انگلیسی صحبت کنند و سپس صحبت‌هایشان را ضبط کنید. از فراگیران زبان انگلیسی بخوا هید ترين قسمتهاي آموزش زبان انگليسي محسوب مي‌شوند. توصيه‌اي که در اينجا به زبان‌آموزان مي‌شود اين است که اگر مي‌خواهيد م هارتهاي خروجي (=نوشتن و مکالمه) خود را افزايش دهيد، بايد به خودتان ياد بدهيد که به کلمات گرامري توجه کنيد. در اينجا چند نکته‌ي جالب و مهم براي مطالعه‌ ي متن‌هاي انگليسي به زبان‌آموزان توصيه مي‌شود:1- هنگام برخورد با يک چيز جالب توجه (و نه واضح) توقف کنيد: مثلاً يک کلمه‌ي جديد، نحوه‌ي کاربرد يک کلمه، يک ساختار گرامري، يک حرف اضافه، يک حرف تعريف، ترتيب لغات و .... کمي وقت بگذاريد و فکر کنيد که چرا مثلاً در يک جمله‌ي خاص از حرف اضافه‌ي at به جاي on ا ستفاده شده است و يا چرا از زمان حال کامل استفاده شده است در حاليکه شما انتظار گذشته‌ي ساده را داشتيد.2- اگر در جمله‌اي عبارت مفيدي وجود دارد، از خودتا ن بپرسيد: آيا خودم مي‌توانم يک عبارت مشابه بسازم؟ آيا مي‌توانيد مثلاً حروف اضافه، حروف تعريف و زمانهاي صحيح را بکار ببريد؟ اگر مطمئن نيستيد، سعي کنيد يک عبارت مشابه را با صداي بلند و يا در ذهنتان بگوييد. هدف اين است که آن عبارت را در ذهنتان نگه داريد.3- هر جا لازم است (و يا اگر صرفاً دوست داريد)، از ديکشنري استفاده کنيدسبک‌های آموزشی و ر وش های تدریس شان هستند.اين امتحان شامل سه قسمت خواندن و نوشتن، شنيداری و گفتاری است، كه قسمت خواندن و نوشتن 50% كل نمره را تشكيل می دهد. در حالي كه بخ ش های شنيداری و گفتاری هر كدام 25% نمره كل را شامل مي شوند.آزمون اول: شامل Reading & Writing (مدت زمان 1 ساعت 10 دقيقه)متون Reading شامل متن های كوتاه كه ممكن است درباره علائم اجتماعی عمومی (توالت عمومی، آب غيرقابل آشاميدن و زمين خيس است و ...) و مقالات غيرتخصصی عمومي باشد. آزمون دهندگان بايد توانای ي شان را در به كارگيری استراتژی هایی برای درک متون نشان دهند.براي قسمت Writing زبان آموزان بايد بتوانند كارهای متفاوتی مانند پر كردن جاهای خالی در متن ، پر كردن فرم و نوشتن يادداشت كوتاه را انجام دهند.آزمون دوم: امتحان Listening (مدت زمان 25 دقيقه)زبان آموزان بايد توانایی شان را در درک آنچه كه می شنو ند با جواب به سوالات نشان دهند.آزمون سوم: امتحان Speaking (مدت زمان 8 الي 10 دقيقه)زبان آموزان به صورت دو نفره تست Speaking را انجام مي دهند. در اين ق سمت از آزمون مهارت های زباني و توانایی تعامل آنها با استفاده از زبان انگليسي مورد ارزيابي قرار مي گيرد ، دانش آموزان بترين قسمتهاي آموزش زبان انگليسي محسوب مي‌شوند. توصيه‌اي که در اينجا به زبان‌آموزان مي‌شود اين است که اگر مي‌خواهيد م هارتهاي خروجي (=نوشتن و مکالمه) خود را افزايش دهيد، بايد به خودتان ياد بدهيد که به کلمات گرامري توجه کنيد. در اينجا چند نکته‌ي جالب و مهم براي مطالعه‌ ي متن‌هاي انگليسي به زبان‌آموزان توصيه مي‌شود:1- هنگام برخورد با يک چيز جالب توجه (و نه واضح) توقف کنيد: مثلاً يک کلمه‌ي جديد، نحوه‌ي کاربرد يک کلمه، يک ساختار گرامري، يک حرف اضافه، يک حرف تعريف، ترتيب لغات و .... کمي وقت بگذاريد و فکر کنيد که چرا مثلاً در يک جمله‌ي خاص از حرف اضافه‌ي at به جاي on ا ستفاده شده است و يا چرا از زمان حال کامل استفاده شده است در حاليکه شما انتظار گذشته‌ي ساده را داشتيد.2- اگر در جمله‌اي عبارت مفيدي وجود دارد، از خودتا ن بپرسيد: آيا خودم مي‌توانم يک عبارت مشابه بسازم؟ آيا مي‌توانيد مثلاً حروف اضافه، حروف تعريف و زمانهاي صحيح را بکار ببريد؟ اگر مطمئن نيستيد، سعي کنيد يک عبارت مشابه را با صداي بلند و يا در ذهنتان بگوييد. هدف اين است که آن عبارت را در ذهنتان نگه داريد.3- هر جا لازم است (و يا اگر صرفاً دوست داريد)، از ديکشنري استفاده کنيد

    اصول یادگیری زبان انگلیسی

    بازديد : 246 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1393 زمان : 18:41 | نويسنده : Akbar |

    صفحات سايت

    تعداد صفحات : 5